Pojkvännen!

I November så hade min käre mor sin 60-års fest och så här gulliga var vi:


På detta fotot var Kevin fortfarande ganska nykter:


Medans här så börjar han bli lite dimmig:



Jag lekte serveringspersonal halva festen så det blev inte så mycket dricka för mig, men det var trevligt ändå.

Förresten så känner jag att jag måste ta tag i den här utväxten, men det blir inte innan Thailand, där kommer burret ändå att blekas till oigenkännlighet.

Julen har annars varit lugn. Julafton firade vi som vanligt hemma hos mormor. Kevins föräldrar var också på plats och det var jättetrevligt. Juldagen firade vi hemma hos Kevins föräldrar med bonusbarnen och det var väldigt mycket paketer båda dagarna. Men det är ju så det ska vara. Kevin bestämde sig ganska tidigt för att inte köpa så mycket leksaker till barnen, det tar lliksom en vecka sen är det inte kul längre. Så det blev mycket pyssel, pussel och spel och det älskar dom så det var uppskattat. Kul!

Igår var vi och badade på Aq-va-kul och det var najs förutom att jag hade en fyraåring fastklamrad på ryggen hela tiden, hon hade helt plötsligt fått för sig att "det var så mycket vatten överallt" och vågade inte simma ensam. Gulligt :)

Så dessa veckorna framöver är bara en transportsträcka till Thailandsresan. Fy faaaaan vad skönt det ska bli!

Och ikväll ska vi vaccinera oss. ÅNGEST!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0