Den som gapar efter mycket får oftast ett fett munsår i vänstra mungipan

Idag har jag fått min nya soffa som jag beställde för två månader sen. Jättefin mastodont-soffa från Living och jag bara älskar den redan. Mulle älskar den inte lika mycket. Han säger att den är för stor, han vet inte riktigt var han ska ligga, han vill ju helst ligga upp på sin kudde som i den gamla soffan, men här finns inte sånna kuddar. Han känner sig vilsen, rädd.. exposed..

Som här. Här ligger han nu. På divanen. Och han tycker att den är helt för bred, för mycket plats liksom.



Jag vet att bilderna är skitkassa, jag har ingen blixt på min webbkamera. (Men snart ska jag ut och köpa ny dator så då jäääävlar!)

En annan sak som jag fick igår var världens största och köttigaste munsår. Och det gör så jävla ont.



Helst av allt vill jag bara skära ut skiten med en slö kniv, det hade varit skönt. Men det hade blivit så jobbigt att försöka odla ny läpp liksom.

Kan nån jävel inte bara komma på ett botemedel mot munsår? Hur svårt kan det va liksom.

Grr.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0