Buff!

Jag fick en sån skitbra grej hem med posten idag. Nu när vi snart ska iväg på skidsemester så är denna "buffen" guld att ha! Snart så har vi sånna i våra fina gröna tornfärger också men tills Kickis man har fått tummarna loss och ge mig ett pris så har jag tjatat mig till en reklam-buff.

Jag har gjort ett litet bildspel hur man kan använda den.


Man kan ha den som toppluva..



...eller som rånarmask..


...eller som.. eeeh.. ja..


...pannband kan man ha den som..


..eller huckle!

Ja, jag är uttråkad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar bli orolig!!!!

2011-01-27 @ 10:27:06
Postat av: Anonym

ojj det var lillharpan som skrev det, vafan det går inte till som innan när man kommenterade! Förvirrad till max!

2011-01-27 @ 10:28:18
Postat av: @wahlstrm

Du är SÅ störd! :)

2011-01-29 @ 09:04:11
URL: http://wahlstrm.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0