Handbollsfru

Ända sedan jag var tillsammans med exet som spelade handboll har jag hävdat att handbollskillar är bland det sexigaste som finns. Handboll är min favvosport att titta på eftersom det är inget jävla gnäll på domaren och filmningar som det är på alla tradiga överbetalda fotbollsbögar. Och dessutom.. det heta konstanta slagsmålet på plan får det att vattnas i munnen på mig och man vill bara smyga ner i omklädningsrummet och spänna på hela laget. I duschen. Helst alla samtidigt. Nä, förlåt, mina fantasier bara svävar iväg här nu. Hrm.

Iallafall så är Yoda här idag och håller mig sällskap till matchen och uppmärksammade mig på denna bilden:


(Bilden är hämtad från QX)

Herregud alltså.

Kolla bara Oscar Carlén. (Han till vänster) Och KOLLA bara Tobias Karlsson (Han till höger)

HerreGUD alltså.

Men jag har bestämt mig nu. Det är ingen fråga om saken längre.

I mitt nästa liv ska jag bli handbollsfru.

Kommentarer
Postat av: Ting

Asså shiiit!

Jag vill ligga med alla!

2011-01-26 @ 05:44:20
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Ja, alltså, så länge du lämna Mattias Gustafsson till mig så ärjag nöjd.. och Kim Andersson.. och dom tre på bilden.. och.. äh, vafan, vi delar systerligt!

2011-01-26 @ 17:45:55
URL: http://misskarolines.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0