Jodåsåatt..

Har precis spelat match. Inomhus. 2x20 minuter. Mina ben håller på att dö en långsam död. Träningsvärken som kommer imorgon och i övermorgon kommer inte vara nådig.

Vilket får mig att tänka på en annan sak. Jag ska ju snart åka skidor. Jag, Gun, Guns pappa och Bihanget drar till Tandådalen nästa söndag och det ska bli så jääävla kul. Bihanget han aldrig åkt skidor. *fniss*
Fast å andra sidan var det 10 år sen jag åkte sist. Jag hade gärna lagt in en bild på när jag hänger efter knappliften, klamrar mig fast för glatta livet med snowboarden hängande i ena benet efter mig och liftvakten står brevid och bara asgarvar. Men på den tiden hade det inte riktigt slagit igenom med digitalkameror. Så jag har det alltså på ett riktigt foto, som man kan ta på och sätta i fotoalbum och bläddra. Man borde skriva ut mer foton.

Det var alltså första och enda gången jag försökte mig på snowboard. Aldrig mer. Känns ju sjukt obehagligt att sitta helt fast med båda benen. Speciellt när man åkt skidor hela livet.

Saken jag skulle komma fram till var att: idag var ju första gången jag överhuvudtaget rörde på mig sen i typ oktober förra året. Hur ska min kropp orka åka skidor i en vecka?

Kan man hyra en ersättningskropp?

Snälla?

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0