Spyfärdig

Såg precis ett klipp på youtube som gjorde mig riktigt spyfärdig.



Just nu känner jag lite såhär att jag vill ta första bästa flyg till USA, spänna upp idioten på en påle och elda upp henne som man gjorde med häxor förr i tiden.

Och det var ju inte riktigt så att jag sökte på youtube på "barnaga". Nej, jag var inne på en annan blogg och läste ett inlägg om religiös barnuppfostran. Den här morsan gömmer sig alltså bakom religionen. För övrigt är USA ett land som fortfarande tillåter barnaga, det hon håller på med är alltså inte straffbart.

Kan man inte bara sänka det där stora landet i väster inklusive dess idioter till befolkning?

Kommentarer
Postat av: Manuella

Fyyy vad vidrigt!!! Jag blir såå arg och ledsen....vissa borde fan inte få lov att skaffa barn!



Förresten har jag saknat din blogg....har du övergett den helt för twitteriii?



Kram på dig o mulle:).

2011-01-22 @ 02:24:40
URL: http://manuellaskaos.blogspot.com
Postat av: Karoline

Nä, jag har inte haft nån inspiration bara, har inte haft nån inspiration bara, men den kommer väl tillbaka hoppas jag :)

2011-01-22 @ 12:22:58
URL: http://misskarolines.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0