Wintertajm

Jag gillar vintern. Jag gillar snön. Jag gillar att tända ljus på kvällen och mysa. Jag gillar att varje lördagsmorgon kunna slå på tvn och så är det skidor på längden eller tvären. Det är mys.
Mulle däremot gillar inte alls vintern. Han går i ide, funderar på att skjuthänga sig själv och bara sover och sover och sover. Sticker ut snudan en gång i veckan och känner efter om det blivit varmare. Men nä, inte än. Fast idag skiner ju solen lite så man ser att han börjar få hopp om livet igen.
Nåt annat som har hopp om livet det är munsåret som jag vaknade med imorse. Läppen är fan dubbelt så stor. Ärligt talat. Var FAN kom det ifrån? Det är inte okej eftersom det inte finns nån anledning överhuvudtaget! Sur är jag.

Förresten så tänkte jag börja blogga nu igen.

Paw rihk-titt.

So you know liksom.

Kommentarer
Postat av: Manuella

YEAHH!! inte åt munsåret då då....utan åt bloggen:))).

Kram poh diii

2011-01-22 @ 13:00:39
URL: http://manuellaskaos.blogspot.com
Postat av: Syrran

Det var på tiden!!!! :)

2011-01-23 @ 09:14:46

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0