And it keeps on raining

Och det bara fortsätter regna. Mitt humör denna veckan har inte varit det bästa. Mitt humör idag har varit ännu sämre då jag dränkte mina sorger igår och var en runda på Swing inn. Så idag har jag inte legat i fosterställning pga regnet utan pga den pågående betongkipsen.

Jag har iallafall uppdaterat mig på lite serier. The Wire är en av mina nya favvisar men idag hittade jag en som ligger på nästan samma nivå som True Blood. Och då är det alltså sjukligt bra. Spartacus. Den innehåller allt en flicka kan önska sig. Muskulösa halvnakna män. Snoppar. Svett. Blod. Sex. Krig. Grrr.. Och huvudrollsinnehavaren Andy Whitfield måste lätt räknas som den nya Brad Pitt. Sjukt snygg är han.






Jag vet att jag är en nörd. Men jag är iallafall en snygg nörd.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lätt bästa serien just nu! Spelar in den varje lördag kväll :) Såååååååå bra!

2011-07-25 @ 22:38:53

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0