Grannjävel

Jag har en grannjävel. Som i snart tre år har hållt på att renovera sin ETTA på 40 kvm. Han har borrat, slipat, bankat och hållt på så länge jag kan minnas. Jag skojar inte när jag säger att han måste minst ha satt upp 8 kök därinne. Och rivit ner dom efter hand. Jag är dessutom förvånad att väggen mellan oss överhuvudtaget står kvar så många borrhål där måste vara i den. Jag har varit inne och harpat mig ett par gånger hos honom. Bland annat när han på nyårsafton för typ 2 år sen drog igång en byggfläkt klockan 18 och jag skulle ha gäster. Då jävlar marscherade jag in och gick loss som en jävla hagga. Annars brukar han ha en förmåga att dra igång sina renoveringsprojekt innan klockan 7 på helgmorgnar.

Idag var det dags igen. Vi bor ju på första våningen i huset och Grannen har under dessa tre åren han bott i sin lägenhet inte haft någon fungerande trädgård. Första veckan han flyttade in gjorde han kaos med allt i trädgården och sen har det typ bara varit en jordhög med växande ogräs. Fram till klockan 7 imorse.

Då sätter två killar igång och lägga sten. Alltså, dom börjar vinkelslipa på sten, banka på sten, kratta sten, tappa sten osv. Klockan sju på morgonen. Och sen det bästa av allt: dom kör igång en sån vibrationsstamp.

Jag är redo för att ge upp min frihet och mörda honom kallblodigt. Med en av stenarna han precis lagt i trädgården. Idiotjävel.

Kommentarer
Postat av: Manuella

Hahaha.... Jag dör! Jag kommer ihåg honom, balkongen till höger om dig om man står utifrån va?

Kommer ihåg när jag gick med Ozzy att jag flera ggr tänkte att "blir han aldrig färdig"?!!



Fy din stackare:(...

2011-07-03 @ 20:23:55
URL: http://manuellaskaos.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0