Österlen

Vi tog en tur ut till Österlen idag, för lite loppis och lite mat. Vi kom tyvärr lite försent till loppisen. Så sent så att dom höll på att plocka undan när vi kom dit. Lite missräkning där av väckarklockan kan man säga. Men vi gjorde några stopp iallafall. På Olof Victors rodde jag hem en marmelad med päron och valnötssmak. Hur gott låter inte det då? sen stannade vi vid en REA-skylt och tittade in i min nya favoritaffär. Kabusa konstgalleri hette det nog. Fy fan vilka fina grejer dom hade! Jag fick nöja mig med en söt liten sminkväska. Det var typ det man hade råd med därinne. Och så hade dom sånna här kor i massor av varianter. En sån bara måste jag ha. Så det blir ett besök dit efter lönen igen.



Så jävla söt!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0