Sakersominteärokej

Idag började ändå som en bra dag. Eller det var en bra dag nästan hela dagen fram till ungefär halv åtta ikväll. Då gick jag nämligen ur bilen vid Pildammsparken och skulle joina Yoda och Y med lite filtmys.
Jag går på gångbanan under alla träd och så helt plötsligt *plopp*. Fågelbajs på vänster axel. Hade jag varit en decimeter längre till höger hade jag fått den rakt på huvudet.

Naturligtvis hade jag en vit tröja och naturligtvis var den också helt nytvättad. Fågeljävlar.

Ja, vi körde iallafall lite filtmys i parken och sen skulle vi ut i Västra Hamnen och lyssna på livemusik ute vid Titanicbryggan. Tog med oss filten och hade lite filtmys där också. Precis när vi reser oss upp och ska gå så säger konfrenciern: "Vi har en speciell gäst här ikväll. Välkommen: Anna Bystedt!"

Anna Byhora. För helvete. Ta mig härifrån och det är fort. Den sämsta jävla radioprataren i hela Skåneland som bara förstör morgonprogrammet på Guldkanalen. Hatar hennes tillgjorda röst! Hoppas varje morgon på att hon ska meddela att hon slutar som radiopratare.

Sen kom vi tillbaka till bilen.

Parkeringsböter.

Ridå.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0