Copenhagen is the shiet

Igår var jag och gjorde Köpenhamn och smällde pengar som jag inte hade. Jag tänkte först att "Nä, men jag behöver ju ingenting så jag ska inte handla nåt speciellt".
Jag kom hem med ett par nya skor (jag bara äääälskar Hummel, tycker det är så gulligt märke!)



Sen köpte jag en klänning som jag är sjukt nöjd över. Inte för att den är snygg (fast det är den) utan mest för att jag stod i 20 minuter i kö till provrummet på Zara (det är 1000 gånger mer folk på Zara i Köpenhamn än i Malmö. Sjukt. Mycket. Folk.) sen stod jag 30 minuter i kö till kassan. För en jävla klänning. Jag var så varm och svettig och törstig och irriterad på alla idioter när jag kom ut att jag bara ville skrika. Så det är nog det jobbigaste plagget jag nånsin köpt.



Men den var snygg. Me like it. Sen köpte jag ett par tröjor och lite underkläder. Och jag skulle ju inte ha nånting. nej nej. Som vanligt.

Sen har vi ju det här med att åka kollektivt. Jag åkte både buss till centralen och sen tåg över bron. Jag verkligen HATAR att åka buss. Och tåg. Egentligen är det så att jag hatar att sitta så påtvingat nära folk jag inte känner. Och som luktar. Den omtalade svettdoften dök ju upp direkt efter man satt sig på sätet. *kräker*
Fy fan. Jag verkligen hatar kollektivtrafiken. Och som tur är har jag jämnlikar runtomkring mig.






Jag tror nog det dröjer 10 år till innan jag sätter mig på en buss igen.

Tacka vet jag min fina lilla Svarta fara med rosa rattmuff



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0