Poolhäng

Idag var första dagen för seriöst poolhäng. 20 grader i vattnet är inte livskvalitet men jag fick ge efter för grupptrycket och den stekande hettan och bada ett par gånger. Jag funderar ofta på vad jag skulle gjort utan poolen. Förmodligen stannat inne över hela sommaren istället eftersom jag hatar stranden. Det där med maneter, krabbor, sand överallt där den inte ska vara, folk och ungar som skriker, offentliga toaletter, kö till badet, kö från badet. Nej, nej, nej. Det är inte min grej. Fy fan. Och offentliga pool-bad är ju inte det roligaste heller. Trust me. I know. Fram till vi skaffade vår första pool så nästan bodde vi på Segevångsbadet varje sommar. Örk.

Såå, imorgon hittar ni mig vid poolen igen. Trots andra gradens brännskador på endast vänster arm. Vet inte riktigt hur jag lyckats med det, men men..

Förresten så vann jag nästan alla gångerna i Skip-Bo idag. Förutom när Lillharpan fuskade. FUSKARE!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0