The nails

Förresten så vill jag att ni ska veta att jag för två veckor sen tog det största beslutet i mitt vuxna liv.

Lösnaglar - Av.

En iPhone och en BlackBerry rikare så ville mina fingrar inte alls hänga med när jag skulle använda dessa telefoner med antingen skit-touch (älskade min gamla Nokia där man kunde toucha med nageln) eller pyttepytteknappar. Efter en vecka med min iPhone så funderade jag på om det verkligen var meningen att det skulle ta 10 minuter att skriva "Hej" i ett sms? Jag bifogar en bild på en BlackBerry för er som inte vet hur små knapparna verkligen är.





Så det var tack och adjö efter 10 år med mina byggda naglar och min nagelbyggare. Dock så varar ju ingenting för evigt och det sista hon sa till mig innan jag gick var: "Vi hörs om en månad när du ringer och skrikgråter att du vill ha nya."

Hon känner mig såååå väl.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0