Whatz up å sånt

Så. 1:e Juni. Det kom en sommar till. Och det kommer till och med tydligen en till säsong av Solsidan.

För att göra en snygg övergång så tänker jag ligga på solsidan nu ett par dagar. Vid poolen. Poolen som numera har fått kläder. Ett stort jävla tak som gör att man slipper städa så ofta. Ingen är gladare än min far. Jag tycker det mest ser utomjordiskt ut. Min far borjar tro att jag är en utomjording med mina konstiga funderingar. Tänk vad sjukt coolt det hade varit att vara en utomjording.

Näää. Karoline. Svammel svammel..

Men vad händer i mitt liv då?

That´s a secrect I´ll neve....... nä, förlåt, jag har precis sett en hel säsong av Gossip Girl. Min hjärna är bara full med drama, skvaller, het-Chuck, Louboutin, Jimmy Choo-skor och Versace-klänningar.
Ni får väl se vad jag gör nuförtiden om ni fortsätter läsa. Eller rättare sagt, om jag har några återvändande läsare kvar.

Det hade varit ganska skönt om ni inte blev så många igen. Jag får sån skrivkramp och ångest över att jag bara måste kläcka ur mig inlägg. Så jag smygskriver.

For now.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0