Tjejfilm

Idag har vi äntligen varit och sett Breaking Dawn och sååååå jäkla bra den var! Me looove! Fan, nu är det bara ett år till sista filmen kommer, sjukt lång väntan!

Det jag kan störa mig på i sånna här tjejfilms-situationer är: Tjejer som tar med sin pojkvän på bion.
VARFÖR vill du utsätta honom för det? Du vet att han inte vill se filmen! (faktiskt så hugger han hellre av sig högra handen än att går och ser filmen meeeen eftersom han inte vill att du ska sura på honom i en hel kväll så följer han med i förhoppning om att han iallafall ska få ligga efteråt)
VARFÖR vill du utsätta oss andra för det? Idag var det en kille som satt två stolar ifrån mig som halvvägs in i filmen började vissla i sin urdruckna colaflaska och två minuter senare började han jonglera med den.

Du som flickvän som tar med din pojkvän på sånna här filmer. Vad är det för fel på dig? Eller är du bara för dum för att förstå att han hellre vill se "Mission Impossible 23" som går i salongen brevid?

Eller är du så patetisk så att du faktiskt inte har några tjejkompisar att gå med?

Såifall är det verkligen dags för dig att tänka om.

Gör om - gör rätt!

Kommentarer
Postat av: Manuella

Åhh nu längtar jag ännu mer till ikväll!

2011-11-18 @ 07:54:31
URL: http://manuellaskaos.blogspot.com
Postat av: Syrran

Åh! Jag vill se den nuuuuuuu.

2011-11-18 @ 08:13:22
Postat av: Manuella

Shit vad bra den var!!! Längtar enormt till nästa, fast lite vemodigt är det med allra sista.....



Ha en toppen helg:).

2011-11-19 @ 14:32:35
URL: http://manuellaskaos.blogspot.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0