Förfall

Det finns en fin gräns mellan att vara sjuk och sunkig och att förfalla totalt. Jag insåg att jag vad farligt nära "förfall"-gränsen idag när jag tittade mig i spegeln.
Efter att ha legat pall på soffan sen i torsdags kväll. Inte gjort något annat än att sett avsnitt efter avsnitt av min nya absoluta favvo-serie Dexter. Kevin var här och lagade söndagsstek till mig i söndags kväll. Och då började han se lite tveksam ut till sitt val av flickvän.

Så eftersom jag är lite efter så förstod jag det idag. För helvete Karoline. Ta tag i dig själv, även om man är sjuk får man lov att ha jeans på sig. Och linne. Och bh.

Så nu har jag målat ögonfransarna, klätt på mig nånting annat än min onepiece och är på väg ut genom dörren för att laga en välförtjänt middag till min pojkvän eftersom han har stått ut med mig. Mitt gnäll, mitt utseende och ja, hela min patetiska uppenbarelse som jag får när jag är sjuk.

Men en sak som jag inte tänker lämna hemma ikväll...





...är min bästaste hoodtröja.

Lite sjuk är jag ju ändå så då måste man få ha lite myskläder påp sig iallafall!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0