LdB

Ligger i soffan i VIP- loungen och väntar på att det ska bli halvlek och alla sponsorer ska dricka gratis öl/vin/kaffe och äta massor med kanelsnäckor från Pågens. Varför jag inte tittar på matchen undrar ni?

Jag är totalt ointresserad.

Det bästa är ändå när folk kommer inrusande och skriker "JAAA! MÅÅÅL!" och väntar sig en likadan reaktion från mig. Jag får ju naturligtvis låtsas vara lycklig för deras skull. Annars kan det bli pinsamt.
Förra matchen var det en kille som pekade på ett foto här inne och frågade vem det var.
Jag : ingen aning, men hon är säkert duktig!
Han: *pekar på ett annat foto* vem e hon då?
Jag: nä, ingen aning där heller.
Han: *pekar på ett annat foto* och hon?

Då låtsades jag inte lyssna och gick därifrån. Kanske ska plugga lite foto och namn så jag iallafall vet vem som spelar i laget?


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0