Shopaholic

Som vanligt blev det en dyr resa till Ullared. Jag plockar ju på mig hur mycket som helst när jag är där. Jag går in med attityden att "det är lika bra att handla på sig så att det räcker länge". Och med "handla på sig" så menar jag då "det är lika bra att fylla alla förråd jag har". Så som vanligt kommer det bli proppfullt i alla skåp och lådor. Fast som vanligt så har jag inte packat upp än.. det måste ju gotta till sig lite så allting står i hallen fortfarande. Känslan räcker lite längre då liksom, så länge man ser alla kassarna som är fulla. Alla 5. Papperskassar.

Det var lite kul innan vi skulle åka för att Kevin gick in med inställningen att "jag tror knappt jag kommer upp i en tusenlapp, jag ska inte handla så mycket" YEAH RIGHT! Jag bara asgarvade. Man åker inte från Ullared utan ha spenderat iallafall 2000. Annars är det något riktigt fel på en. Och det var väl klart att jag hade rätt. 3300 stod det längst ner på hans kvitto när vi gick därifrån. Så han vann alltså, jag spenderade 2300 så jag var duktig jag också.

Det som behövde mest hemma hos honom var barnkläder. Dom han hade var antingen för små eller.. eh.. oanvändbara på ett eller annat sätt. Man kan säga att det är tur att jag kom in i hans liv. Punkt. Vi köpte jättemycket tajts, tröjor, klänningar osv till riktigt billiga priser! Jag sa från början att vi absolut inte skulle köpa nånting som såg white trashigt ut, eftersom mycket av vuxenkläderna där gör det.. men det fanns nästan bara fina barnkläder så det var hur bra som helst. Och imorgon ska vi shoppa ännu mer! Eller jag och tjejerna iallafall. Kevin får inte följa med. Vi ska hem till Tvillingmamman på nåt barnklädesparty. Jag får (läs: blir tvingad) att vara med på sånt nu när jag helt plötsligt blev med bonusbarn.

Förutom allt shampo, balsam, tvättmedel, tandkrämer, tandborstar osv osv som jag handlade så fick jag också med mig en Onepiece hem och jag inviger den ikväll! Så jävla skön är den. Och skrikrosa.

Me like.



Det är till och med dragkedja hela vägen upp!



Kommentarer som "Då slipper man lyssna på dig!" osv undanbedes!



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0