Vem där?

Jag har träffat många nya bekantskaper genom bla bloggen och twitter. Men nu är det tydligen en peron jag träffat utomlands som har hittat upp mig. På Wordfeud. Saken är den att jag har ingen aning om vem den här personen kan vara. För på den här resan som han (jag tror det är en han?) pratar om så kommer jag inte ens ihåg att vi träffade nån! Inte jag iallafall! Se konversationen nedan...



Det hela är ett mysterium. Och naturligtvis har jag aldrig spelat så dåligt på Word feud som jag gjort mot denna personen så jag har ju inte lyckats vinna än.

It sucks

Och förresten vill jag bara visa mitt allra bästa drag nånsin på Wordfeud.




102 poäng. Höhö!

Jaaa, jag vet. Jag är en nörd.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0