Då var det dags att ta steget

Nu är det dags. Min fina lägenhet som jag älskar och som varit mitt singelplace i typ 4 år kommer nu att bli till salu. Jag har haft mycket skratt och mycket tårar i denna lägenheten och jag älskar verkligen den. Jag älskar min balkong och alla dessa sommarkvällar jag suttit där ute med en cigg i handen och bara njutit, helt underbart. Det är inte så underbart nu längre när jag slutat röka (ja, jag är fortfarande bitter och inte riktigt överens med mig själv, men jag skulle sluta när jag blev 30 och så fick det bli). Men iallafall så ska jag nu lägga ut den till försäljning och först och främst ska vi testa att sälja den privat och se om det funkar.
Vi har ju inte hittat nåt hus än, men vi letar med ljus och lykta och hoppas att det kommer något intressant snart. När man är så här gammal så har man ju lite krav på vad det ska innehålla, var det ska ligga osv. Dessutom så har vi ju tjejerna som ska ha var sitt rum och så ska det ligga på bra avstånd till skolan osv. Det är inte lätt att hitta ett som stämmer in på allt :)

Tvillingmamman har lovat att göra ett tappert försök att ta över min älskade Mulle, hon ska nu flytta från sitt hus (efter att försökt sälja det i 2 år så är det äntligen sålt!) och har hittat ett nytt ställe där Mulle får följa med. Det stora problemet är att Mulle inte är så barnkär och tvillingarna vill gärna dra och leka med honom. Men vi får se, skulle det absolut inte funka så får mina föräldrar ta honom helt enkelt. Jag funderade på att kolla med min kusse i Karlskrona om inte hon kunde göra mig sitt livs tjänst och ta hand om honom, men vi får se, funkar det inte med Tvillingmamman så får jag kanske ringa till kussen och be på mina bara knän.

Sååå, om ni vill ha en jääääättefin marklägenhet i Malmö så vet ni var ni ska ringa :)



Kommentarer
Postat av: Manuella

Lycka till med försäljning och förhoppningsvis snart även nyköp:)).

kram!

2012-04-25 @ 16:08:29
URL: http://manuellaskaos.blogspot.com
Postat av: Sandra/grannen

Nu kommer jag och ställer ytterliggare ett krav på dig.. nämligen krav på att det blir en bra granne:P En snygg singelkille på 30+ hade ju inte skadat, men jag får väl överleva om du inte hittar någon sådan ;)

Lycka till med försäljningen och letandet med ett nytt hus! =)

Kramar/fd grannen ovan

2012-04-25 @ 17:18:17

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0