Hus å grejer

Det har börjat ta fart på allvar. Husletandet då alltså. Vi kollade på ett hus i söndags som vi båda blev riktigt intresserade av men det var för liten tomt och det känns som budgivningen drar iväg nu så vi hoppar nog över det. Det var riktigt synd för det var sjukt myspys med två öppna spisar och det var väldigt välplanerat. Lite surt att det inte blev nåt men men, det kommer säkert fler hus att titta på.

Igår blev min baby 30. Tyvärr är det ju jag som är äldst i detta förhållandet. Eller ja, det är ganska coolt att ha fått tag i ett lammkött ändå ;)
Av mig fick han två stycken biljetter till en MMA-gala som ska hållas på arenan i Malmö i Oktober. Han fick också samtidigt lova mig att jag slapp följa med, sånt kan han gå med sina kompisar på istället. Jag är inte överdrivet förtjust i att sitta och kolla på när vuxna halvnakna män slåss... eeeeelleeeer? Nä, usch, jag ser bara en massa blod och brutna skenben framför mig. Örk.
Vi var iallafall ute och åt igår med hans föräldrar på Brogatan. Riiiiiiiktigt god mat! Dessutom så bara avgudar jag Kevins föräldrar, dom är sjukt coola. Riktiga gamla hippies!

Idag så håller Kevin på att renovera köket och jag ligger här på soffan brevid och äter godis och kollar på Greys. Helt perfekt.

Jämnställdhet när den är som bäst!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0