Pomp de lux

Denna helgen har det varit fullt ös hela helgen. Igår var jag o Kevin på Kockum Fritid och simmade en kilometer! Sjukt duktiga var vi. Det blev en stund i solariet också. Döskönt. Efter det så skulle Kevin iväg på lagfest eller nåt och jag skulle hem till Lillharpan som blev ett år närmre den magiska 30-årsgränsen. Det blev melodifestival och vin för dom andra. Själv skulle jag upp tidigt och iväg på barnklädesparty med kidsen. Pomp de lux var det som gällde och det är verkligen the shiet. Så jäääkla söta kläder så det är sjukt! Det blev ganska dyrt men det var så gulligt så det gick ju inte att hålla sig. Dessutom har jag suttit och klickat hem en massa barnkläder på Tradera. Det har alltså blivit en dyr dag kan man säga.

Ni kanske undrar om vi inte ska flytta ihop snart? Jodå, vi är numera halvsambos. Det stora problemet är min älskade Mulle som Kevin är allergisk mot. Jag är helt oförmögen att avliva honom och det är än så länge ingen som kan ta hand om honom. Så dom veckorna som någon annan bor här så bor jag hos Kevin helt enkelt :) Mina föräldrars grannars dotter bodde här förra veckan till exempel och nästa vecka ser det ut som att Tvillingmamman bor här. Vi får se hur det slutar, helt enkelt. Det är ganska jobbigt som det är nu men Mulle är ju min bebis, vi har varit ihop längre än vad Kevin har haft sina barn så att det är inte världens enklaste vad man ska göra.
Förhoppningsvis kommer det snart vaccin mot kattallergi. Om typ 10 år.

Just nu sitter jag och väntar på att spela korpenmatch. Vi har samling 20,45 ikväll. Kul. Jäääätteroligt att spela så sent, men what to do liksom? Man måste ju få komma ut och kötta lite.


Tjejerna bara älskar alla mina solglasögon jag har i bilen.

Så jag fortsätter uppladdningen inför matchen här med ryggläge på soffan. Är det inte så man gör?

Kommentarer
Postat av: Gun

VEM E DU OCH VA FAAN HAR DU GJORT MED MIN KOMPIS!!?!?

2012-02-27 @ 21:14:07

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0