Listdags

Då kör vi en lista vetja!

 

Hur gammal är du om fem år?

- Fy fan, alldeles för gammal. Men för att svara på frågan så är jag 34 och sitter säkert och har ångest över att fylla 35 om tre veckor.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Susanna, min arbetskamrat som jag spenderar dag ut och dag in med. Det är inte så bittert som det låter faktiskt. Hon är min bättre hälft, fast på jobbet liksom.


Hur lång är du?

- 175. Mest för att jag gillar att se ner på andra. Bokstavligt talat.


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Hmmm... Jag och Kevin såg the Debt i helgen. Skitbra! Blir inte så mycket film nuförtiden, hinns inte.


Vem ringde du senast?

- Kevinousch. Han satt på passenheten och väntade på sitt pass. Han frågade inte ens om jag ville följa med dit. Duktig pojk. Han vet vilka raseriutbrott jag hade där i somras.


Vem ringde dig senast?

- Lillharpan. Jag har kommit på att när man pratar med henne i telefon på vardagar så gäspar hon ungefär en gång i minuten. Sötnos!

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

- Jag får ju knappt några sms längre (jaaa, jag vet, TOFFEL!) Men det var nog från Gun när hon skrev att hennes hund skulle avlivas. Fina Artas :(

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Eftersom jag vissa dagar sitter i telefon mellan 5-6 timmar om dagen på jobbet så föredrar jag att skicka sms på fritiden. Jag undviker gärna att prata i telefon hemma, det har jag gjort ända sen jag började jobba.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta


När såg du senast din mamma?

- I lördags morse, hon och pappa hade precis kommit hem från Thailand så jag och Kevin bjöd på frukost.

 

När vaknade du i dag?

- Klockan ringde 7,15. Jag vaknade väl ungefär vid frukostbordet på jobbet vid 9,15.

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Vad är detta? En arbetsintervju?

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Alltsom oftast så letar jag upp några Youtubeklipp som jag kan skratta fruktansvärt mycket åt. Det första är den japanska kikar-fotbollen som bara är så jävla rolig. Sen är det den borttagna scenen från På Spåret där Aschberg drar ett skämt och får Björn Hellberg att börja skratta. Och sen kan han inte sluta. Så jävla ball! Jag älskar Björn Hellberg!


Hur stor är din säng?

- 1.60. För liten för mig+Mulle. Men helt okej om det är jag+Kevin som ligger i den.

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Jag sover alltid med bara trosor. Jag hade sovit naken om jag inte rakat mig för det är sjukt störigt när stubben liksom skrapar mot låret när man vänder på sig i sömnen och så vaknar man. Jag vet, dagens i-landsproblem.


Vilka städer har du bott i?

- Malmö. Behöver man bo nån annanstans? Det är ju en riktig pang-stad!


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Barfota. Under filten. I soffan.


Är du social?

- Nej. Jag ogillar människor.


Tycker du om kaffe?

- Nej fy fan!


Vad dricker du till frukost?

- Pro viva Nyponsoppa. 365 dagar om året. Får spel när den är slut och jag glömt köpa ny!


Sover du på någon särskild sida?

- Jag sover ungefär som Dracula i sin kista. På rygg, med benen ihop och händerna på bröstet. Scary, I know.


Kan du spela poker?

- Ja, Yoda hade avsagt vår vänskap om jag inte hade kunnat det. Och alla andra kortspel.

Tycker du om att mysa/kela?

- Nej, fy fan! Ärligt? Vem gillar inte att mysa?!


Är du en beroendemänniska?

- Nja. Eller nä, det är jag nog inte. Jag vet faktiskt inte!


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Nej, men google svarade: Ashton Kutcher, Charles Dickens och Garth Brooks. Dessutom har ju min storebror namnsdag på min födelsedag.

Vill du ha barn?

- I många år hade jag svarat: "Är du sjuk i huvet?" på den frågan. Men nu när jag är lite äldre och lite visare så svarar jag: Ja, naturligtvis :)

Har du någonsin åkt ambulans?

- Ja. När jag "upptäckte" min panikångest. Not so funny. Men jag var tillräckligt drogad för att knappt komma ihåg det.

Vad spenderar du helst pengar på?

- Mat, måste jag nog säga. Skittråkigt, men nödvändigt tyvärr. Detta året har jag lovat mig själv dyrt och heligt att jag ska sluta handla så jävla mycket kläder, jag behöver ju för fan inte mer! Nej, nu sparar vi alla våra sista kronor till resor, resor och resor!


Sover du med gosedjur?

- Eh, nej.


Flirtar du mycket?

- Jag flirtar bara med min Kevin :)


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Ja. 2. Men med tanke på hur fort jag kör så är 2 böter under 10 års tid faktiskt rent av ett smärre mirakel.

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- Jag håller på med "Låt den rätte komma in", den är jättebra men Wordfeud bara förstör läsningen. Men så fort vi kommer iväg till Thailand så ska jag fortsätta på den!

 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0