Sjukt

Det finns en väldigt negativ sida med att ha småbarn i sin närhet. Dom eviga förkylningarna. Jag har under mitt vuxna liv ALDIG varit så mycket sjuk som jag varit under detta året sen jag träffade Kevin. Fy fan. Det känns som att jag varit konstant förkyld sen i somras! Nu ligger jag här, däckad på soffan, igen med nässpray i ena handen, snytpapper i knäet och fjärrkontrollen i andra handen. Så jävla tråkigt!
Och dom första dagarna på en förkylning pallar man fan inte göra någonting. Jag skulle egentligen städa bort julen och dammsuga, tvätta fönsterna och greja här hemma idag men det lär ju aldrig hända. Min kropp är helt omöjlig att flytta från soffan.

Det som är ännu mer deprimerande är att idag är det exakt en månad tills jag fyller 30.

Ridå.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0