Welcome 2012

Ja, då var det nytt år. Igen. Herregud vad jag inte alls längtat efter detta året. Jag fyller ju 30 i februari och ångesten inför detta är HÖG! Eller egentligen stannade jag på 25. Brösten är fortfarande fasta nog till att tillhöra en 22-åring så jag tänker inte vara en dag äldre än 25. Så det så.

Vad har hänt i mitt liv under 2011 då?

Jo, det har ju varit ett ganska händelserikt år tycker jag. I början på året återförenades jag och Kevin efter ca 10 år ifrån varandra. Han lämnade fru, hus och hem bakom sig och vi startade på vårt nya liv, vilket har varit mestadels en dans på rosor. När jag och Kevin träffades hade jag ju fortfarande inställningen: "Kom inte nära mig med några barn, särskilt inte sådana under 15". Men han har ju två små solstrålar som fått mitt hjärta att smälta och till slut så var jag ju bara tvungen att älska dom. Där någonstans förändrades också min inställning till att få egna barn och Kevin är på det klara med att han får stå ut med en bebis till, nån gång i framtiden :)

Sommaren regnade ju bort, så vi tog en fruktansvärd välbehövlig resa till fruktansvärt varma Rom i slutet på sommaren. Det var en sjukt intressant resa och en skithäftig upplevelse, ni bara måååste åka dit! Tyvärr så hade vi ju lite missöden på vägen där, bland annat att det var konstant 40 grader och det var mindre roligt. Det var också mindre kul när jag hittade Kevin sittandes i duschen första natten då han inte kunde få luft för att hans astmaspray låg i bagaget som stod kvar på Kastrup. Men såhär i efterhand var det väl värt dom 3000 som slutsumman blev på hela resan. Vi fick tillbaka en hel del pengar för det försenade bagaget så det var najs!

Hösten och vintern har gått undan. I november firade vi att min mamma fyllde 60 och min mormor 80. Vi firade jul tillsammans och nyår spenderades hemma hos lillharpan med fest och det var trevligt. Solstrålarna var också med så jag höll mig ifrån spriten, eftersom jag blir bakfull som ett as så håller jag mig gärna ifrån Jägern. När jag väl drar igång så häller jag ju i mig på tvären och sen ligger jag pall på soffan i två dagar. Det är fan inte kul längre.

Iallafall ser jag fram emot ett bra 2012, som också kommer bli sjukt händelserikt! Vi startar med Thailandsresan den 28 Januari och sen drar vi förmodligen nånstans med bonusbarnen efter sommaren. Jag älskar att resa och äntligen har jag hittat nån att dra med dit jag vill!

Här är vi på nyår, söta va? :)



Jag hade lockat barnens hår också men det syns inte så bra på bilden. :/

Sååå, God fortsättning till er alla önskar lilla jag!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Så söt bild! Då får man förhoppningsvis bli "moster" en dag i framtiden :):)

2012-01-05 @ 19:51:46
Postat av: HL

30?

Hujedamig, snart dags för rullatorn ;-)

2012-01-05 @ 22:16:12

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0