Det var ett tag sen

Det var ett tag sen jag skrev så jag får väl uppdatera er lite vad som händer. Vilket inte är särsklit mycket, men ändå. Jag och Kevin har börjat leta efter nåt större att bo i, än så länge så har vi inte hittat nåt men det kommer säkert! Imorron ska vi kolla på ett sjukt renoveringsobjekt, jag vet inte riktigt om vi är jättesugna på det men min pappa däremot är mer sugen. Huset är på 180 kvadrat + 120 kvm källare. Tomten är på typ 1000 kvm. Jag ifrågasätter lite vad vi ska med ett så stort hus till. Jag ifrågasätter ännu mer Kevins påstående om att det blir jag som får städa hela möget. Mmmmm, eftersom jag älskar att städa. Eller inte.

Denna veckan är det barnvecka och mensvecka samtidigt. Det är inte en bra kombinatin kan jag meddela. Speciellt inte som idag när jag vaknade med en sprängande huvudvärk klockan 7 av att någon knackade på och meddelade att hon "skulle bajsa". Lyckades somna om en stund till men huvudvärken vill inte ge med sig. Jävla as.

Ikväll blir det lite grillniing. Vi invigde grillen innan i veckan, sjukt gott var det. Lillharpan ringde innan och bjöd in sig själv och Överingenjören, Yoda och Norsken så det blev helt plötsligt en massa folk här ikväll. Spelkväll it is!
Kevin hade köpt en present till mig igår, ett nytt spel som vi får prova ikväll!

Förresten så är jag tillsammans med en mycket rik man, iallafall om man kollar kvällsposten igår. Han var en av dom 80-talisterna i Husie som tjänade mest förra året. Kan bero på en eller två husförsäljningar, men ändå. Jag tyckte att det var utmärkt, för då måste vi ju ha råd med en walk in closet till mig i det nya huset! Alltså, med nya kläder och skor, fylld till bredden. Han såg lite skeptisk ut men jag kan nog tjata mig till det, om jag håller på tillräckligt länge. Höhöhö.

För en walk in closet är väl viktigare än ett nytt kök, nytt badrum och nytt värmesystem?
Abso-fuckin-lutley.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0