Bilhelvete!

Mina bilar har ju genom åren varit mina käraste ägodelar. Jag äääälskade min första bil. En mossgrön Mitsubishi Colt med träpaneler och träratt. Den va fin. Däremellan så fick jag överta min pappas bil, en Mitsubishi Space Star som jag också gillade men det var en automatare så den var inte så kul att köra. Min tredje bil var ju min svarta pärla, en fin Hyundai Getz som gick fort som fasiken. Men sen denna bilen har jag inte riktigt fastnat för. Jag vet inte varför men förmodligen är det för att det faimig har varit problem med den ända sen jag fick den.

När jag köpte den så funkade ju inte den inbyggda stereon så den bytte dom ut direkt. Sen var det strul med däcken som skulle följa med bilen och bilhandlaren höll på att klydda som fan. Och efter det har det bara varit det ena efter det andra och i januari lagade jag den för typ 5000 och servade den för 3000. Efter det så fick jag fan nog och bestämde mig för att sälja möget. Men det är stora fläckar i sätena så jag måste ha in den på rekonditionering och så hade jag inte pengar till det när vi kom hem från Thailand och sen har jag inte fått tummarna loss och nu idag var det dags igen.

Jag skulle köra ner bilen till Jugge i Svedala för att han skulle byta ut den jävla kylarfläkten som har låtit som en gräsklippare nu i flera månader.

Då börjar denna lampar lysa:



Det dära vita luddet kommer från min rattmuff så det är inte damm. Eller jo, förresten, det är nog allt möjligt.

Men iallafall så blev jag helt hysterisk och ville bara köra in bilen till kanten och inte köra en endaste meter till.

Precis när jag kommer in i Svedala kör denna bilen in framför mig:



Ja, det var precis så jag kände just då...

#FML

FUCK MY LIFE!!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0