Diablo

Jag har nu officielt förlorat min man till djävulen. Speldjävulen iallafall. Häromdagen kom ju Diablo 3 ut och han har sprungit här som en salig ande för att få någon att vilja spela med honom. Hans f.d näteverkskompisar är ju liksom inte 15 längre och sitter inte framför datorn och spelar. Det gör inte Kevin heller, han har inte spelat någonting alls sen vi blev tillsammans, men nu var det ju nåt extra speciellt eftersom dom inte släppt nåt nytt Diablo på 10 år.

Så nu sitter han och spelar och jag sitter här i soffan och laddar hem lite serier som jag ska ha nästa vecka när jag ska dö hotelldöden. Jag åker till Östersund på måndag och ska kolla lite boende där uppe till våra killar som ska bygga tre överdrivet stora vindkraftverk uppe på berget i Vemdalen. Det ska bli kul att komma iväg men det hade varit roligare att inte vara helt ensam. Men som tur är ska jag bo på ett Spahotell i Vemdals-skalet med pool och grejer så det blir nog najs ändå. Får leta fram bikinin!

Ikväll kommer Yoda och Nysvensken på middag och det blir stek och sås och potatis, muuums. Kevin är ledig imorgon men jag ska jobba några timmar på förmiddagen så det blir en tidig kväll ikväll. Sen ska vi börja måla om hans sovrum så att vi kan bli klara i denna lägenheten någon gång. Jag vill bara ha ett hus.. NUU!

Vi var och kollade på ett hus innan idag men det var inget kul och kändes inte bra så det blev ingenting med det heller. Jag tror vi kollat på 20 hus nu och varje gång är det bara en sån besvikelse att det inte är "det" liksom. Men men, det är bara att fortsätta leta.. Kevin lovade på vägen in att han "ska hitta ett fint och bra hus till oss". Mmhmm.. you better..

Jag har funderingar på att börja använda Instagram. Ska jag?


Kommentarer
Postat av: Anzie

Jaaaa det ska du!!!

2012-05-17 @ 23:43:52

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0