Freitag, jaaaaaa!

Jahapp, då var det freeeedag och snart helg! Ikväll kommer Yoda och lagar lite mat till oss och imorgon så ska Kevin dra med sin far och tjejerna på Cirkus Scott. Jag bojkottar cirkusen och drar till LdB och jobbar ett par timmar. Typ 3:e året jag jobbar där nu, tiden går fort som fan.. Så imorgon kväll blir det nog bara att grilla lite och ta det lugnt. Min mormor och moster ska ha loppis hela helgen så jag tänkte gå dit och fynda lite, har redan "fyndat" en kökssoffa som vi ska ha i huset. Kevin bara himlade med ögonen men jag är helt kär i den. Skitsöt :)
 
Vi pratade lite igår om vi skulle resa nånstans i vinter eller vad vi ska göra. Norsken fyller 30 i sommar och egentligen skulle vi hängt med och firat honom i Prag men resan var precis efter vi fått huset och vi kommer att ha fullt upp med renovering och skit. Lite trist men det får bli nästa gång. Vi älskar ju att resa så vi snackade om att kanske ta en restresa till vintern och ta med barnen. Vi vill ju inte att dom ska gå miste om att se andra länder, det ingår ju nästan i allmännbildningen nuförtiden.
 
Såååå... blir det Thailand igen månne? Det går ju att leva ganska billigt där nere om man försöker. Vi får se hur mycket pengar vi får över varje månad, om vi kan spara ihop lite. Just nu har vi ett "Resekonto" som det står lite pengar på, men vi får väl se hur mycket där är kvar efter att vi flyttat :)
 
Snart hemgång! :)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0