Att vara skidåkare

Jag har åkt skidor sen jag var 4 ungefär. Jag ville naturligtvis inte gå i skidskola, då kom jag ju för långt från mamma, så pappa fick lära mig själv. Det gjorde han genom att knuffa ut mig i backen och så fick jag åka bara, typ :)

Idag har jag legat på soffan och tittat på Vinterstudion på SVT och drömt mig bort till långa backar, värme i ansiktet och nypistad snö. Gud, vad jag saknar att åka skidor! 
Förra året var vi ju i Sälen med barnen men det går ju inte att jämföra med Frankrikes, Italiens eller Österrrikes backar. 
Denna vintern blir det ingen skidåkning men nästa vinter får vi fan ta oss till närmsta backe och dra ett par åk!






Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0