Hektiskt liv osv.

Ja, veckorna flyger iväg och nu har jag inte bloggat på länge igen.
 
Förra veckan var det barnvecka och jag var sjuk och hängig i ett par dagar så jag låg hemma på soffan och tyckte synd om mig själv i ett par dagar. Det behöver man ibland, förkyld å dann, men det är väl alla just nu känns det som. 
 
I helgen har jag och barnen bara tagit det lugnt, dom har lekt med sina bästisar hemma i gatan och Kevin har hållt på att snicka i garaget tillsammans med min pappa. Jätteduktiga är dom, har fått upp fönsterna på ena sidan och ska snart få upp det på andra sidan också, det går fort när dom är två!
 
I lördags kväll så var Yoda och hennes kille och en gammal kompis till Kevin, Skurups enda neger, och hans tjej som verkligen är höggravid hemma och åt lite gott. När vi var och hälsade på i Skurup hos dem så hade han gjort sig till så jävla mycket och fixat skitgod mat så nu kände jag att jag fick försökt överträffa mig själv för en gångs skull. Och det blev faktiskt skitbra! Till förrätt gjorde jag lax och räkpaj, det är typ det godaste som finns i skaldjurs-pajs-väg, Yodas kille som inte gillar skaldjur älskade den så det måste ju vara ett bra betyg :) Och sen gjorde jag helstekt rostbiff och fetto-potatisgratäng med riktigt mycket grädde till huvudrätt. Riktigt bra blev det, jag är nöjd! Med tanke på att mina matlagningskunskaper ligger på samma nivå som en femårings så får jag faktiskt säga att jag blev lite förvånad själv att jag lyckades så bra :)
 
Är så jäkla trött nuförtiden, det har sina orsaker men det är så jävla jobbigt. Från det jag vaknar på morgonen till att jag går och lägger mig är jag som en jävla zombie, sitter och gäspar säkert 50 gånger om dan på jobbet. Snark. Ska till doktorn nästa vecka så får hoppas att han kan ge mig nägra jäkla vitaminer eller nåt.
 
På återhörande.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0