Sons of in i helvetes anarchy

Jag vill varna för att jag kommer spoila i detta inlägget, jag hatar när andra inte varnar för spoilers!
 
Jag och Kevin såg det sista avsnittet av Sons of Anarchys säsong 6 igår.
För helvete! Jävla skitslut! Vad är det för fel på alla jävla avsnitts-skrivare?? Dom har snart dödat av alla ordinarie personer som är med i serien, och så nu tog dom Tara också!! Jag var så förbannad när jag la mig så jag kunde inte sova. Jag hoppas fan att hon ligger i koma eller nåt i nästa säsong! Och det är med 99% säkerhet för att jävla Kurt Sutter inte kan döda av Gemma för då får han väl inte ligga på ett år eller nåt. Kurt Sutter är, för er som inte vet, han som skriver alla avsnitt, det var också han som spelade Otto i serien, som naturligtvis också dog och han är gift med hon som spelar Gemma. Jävla inavel.
 
Samma med Dexter, vadfan var det för jävla slut? Kunde ha inte bara fått segla ut i ingenstans och dö? Var dom tvungen att avsluta honom som levande?
 
Men, vi får väl iallafall avnjuta en säsong till med hete Jax och dom andra ...3-4 ...som är kvar i SOA.
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0