Bröllopsdags!

I lördags var det dags för Lillharpan och Överingenjören att byta ringar och vi var naturligtvis där, på första parkett.
Bröllopet var jättefint, bara en enkel ceremoni utanför Heleneholms slott som ligger inne i Malmö.
Väldigt mysigt och inte nåt 2 timmars snack om Jesus o skit som i kyrkan. Det kom en liten tant som vigde dom på plats så det tog bara 10 minuter! Sen var det väldigt god middag och lite fest. Det var bara dom allra närmsta som var bjudna så vi var ungefär 25 pers, vilket var helt perfekt. Myspys! Jag gillar det!
 
Bröllop, precis som begravningar, har ju en förmåga att bli väldigt känslosamma. Jag bölade som en gris både när Y, Yoda och Lillharpans syster höll tal. Y har ju varit vän med Lillharpan sen dom var små så det var svårt att hålla tillbaka tårarna när hon berättade hur dom började leka när dom var små osv... Jag blir helt tårögd bara jag tänker på det!
 
Alla fina tjejerna:
 
 
 
Nästa bröllop är i September! Fan vad alla gifter sig, måste jag också börja bli vuxen nu?!?!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0