Då var det fredag!

Jahapp, då var det fredag! Denna veckan har gått sjukt fort och tiden bara springer ifrån en nu. Knappt tre veckor tills vi får huset, sjukt hur fort tre månader går. Nu hoppas vi bara på att allting ska flyta på smärtfritt och inte blir några problem...
 
Kevin började min dag bra idag med att slarva bort min bilnyckel. Fråga mig inte vad han hade gjort med den men den låg iallafall i hans bil nånstans och jag var riktigt arg på honom när han till slut hittade den. Vi snackar här om mannen som lyckas göra av med dom flesta viktiga grjer ungefär 5 gånger varje vecka. Lyckligtvis har det varit hans egna grejer fram till nu, typ plånbok, nycklar, bankdosa osv.. nu ska han helt plötsligt börja göra av med MINA grejer också, nä, där går gränsen! 
 
När vi skulle skriva på papperna på huset så var vi i huset med både mäklaren och båda säljarna. Och när vi skulle skriva på papperna så frågade mäklaren efter våra körkort eftersom han skulle skriva våra personnummer. Han skrev av vart och ett och sen fick vi tillbaka dom sekunden senare. Efter det så gick mäklaren och vi stannade kvar och skulle ta lite mått osv... Och när vi sen ska gå så säger kevin - "Fick jag tillbaka mitt körkort av mäklaren?". Vi andra tre tog fram våra och jo, alla hade ju fått tillbaka sina.... utom Kevin.... han var helt övertygad om att mäklaren hade "snott" med sig det så jag fick skicka ett sms till mäklaren och fråga om han verkligen fått det med sig och det hade han naturligtvis inte.
Efter vi hade varit där skulle jag direkt vidare till LdB och jobba så Kevin körde hem själv. Precis när jag kommit fram till stadion så får jag ett sms från Kevin att han hade hittat sitt körkort. Det ahde "mystiskt" trillat ur jackan när han tog av sig den hemma.
 
Mhm..... det var ju "mystiskt".
 
Förra veckan var hans bankdosa helt spårlöst försvunnen. Eftersom vi ska byta bank på måndag så var det så jävla onödigt att han skulle skaffa en ny för 250 spänn och ja, ärligt talat så var den ju nånstans därhemma. Lägenheten är inte jättestor liksom så jag sa till honom att han fick leta upp den! Han letade och nej, den fanns ingenstans. Barnen måste ha lekt bort den! Mhm. Sen när vi skulle ha städdag så gav jag mig fan på att jag skulle hitta den. Och mycket riktigt så låg den under sängen.
 
Suck.
 
Jag skyller allting på hans bohemiska sida!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0