Hejdå Swedbank!

Igår var vi på vår nya bank och blev ordentligt omhändertagna! Inte som på Swedbank där man måste vänta i 2 månader för att ens få komma på ett lånelöftes-möte.
 
SEB är numera min bank och jag trivs redan. Dom prutar på räntorna med sig själv utan att man behöver säga nånting! Sweet :) Vi fick iallafall några gemensamma konton och några egna och det blir nog jättebra i slutändan. Vi bestämde oss för att inte binda någonting på lånet utan att köra 3-mån ränta på allt tills vidare. Bankmannen sa  att räntorna nog kommer att gå ner ytterligare ändå så det var ett bra val. Den som lever får se!
 
Allting är så pirrigt och spännande nu, kändes som jag växte 2 centimeter när man satt på banken igår och pratade lån och pengar. Vuxen liksom. Jag vill inte vara vuxen, då måste man ju börja ta ansvar för sina handlingar och sånt skit.UUuuhhhh.... Jag sa det till Kevin också, men han tyckte att det var längesen han blev vuxen så jag får inget medhåll där. Grrr... 
 
Idag kommer den fd norsken med flickvän på lite grill, najs! Imorgon är det jobb på LdBs sista hemmamatch innan uppehållet, det blir bra det!
 
Klistrar in en bild på nya reklam-grejer vi fick på jobbet. Vår marknadsavdelning är så påhittig! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dina, SEB Kundservice

Hej!

Extra välkommen som kund hos oss. Vi hoppas att du kommer att trivas på vår bank och att vi kan skapa en god och långvarig affärsrelation.

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta vår Telefonbank på 0771-365 365 dygnet runt alla dagar.
Vi finns även på Facebook och Twitter och svarar på dina frågor på vardagar kl. 8-22.

Jag önskar dig en fin dag och en riktigt trevlig sommar.

//Dina
SEB Kundservice

2013-06-12 @ 10:48:22

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0