Midsommar

Imorgon är det midsommar och då går vi mot mörkare tider igen. Nä, nu ska vi inte vara så pessimistiska, mitt liv går mot idel ljusare tider. Jag är lycklig och tacksam för det jag har. Tacksam för att jag har ett jobb och en snygg kille att komma hem till varje dag som är snäll mot mig.
 
Imorgon ska vi ut till Hyltebjär och fira midsommar med Norsken och hans brutta. Hennes pappa har ett hus därute, mitt i ingenstans som vi fick invadera för en kväll. Lillharpan och Överingenjören kommer också att närvara. Det blir säkert skitbra. Lite god mat och nåt dopp i poolen där, sweet! Barnen ska iväg på annat håll, den ena ville iväg men den andre ville egentligen hellre följa med oss eftersom vi ska va med Norsken, som är hennes favorit. Han får inte vara ifred en sekund när hon är i närheten! Ahhh, den första ljuva kärleken ;)
 
Lördag och söndag ska vi bara slappa, fortsätta packa ner allt vårt mög vi har. Tror vi packat säkert 15 kartonger redan men känns som inte ens hälften är nedpackat. 
 
Förresten så försöker jag sälja våra billy-bokhyllor som tjejerna haft. Ingen som är sugen? Bortskänkes mot att någon hämtar dom!
 
 
Nu är det hemgång!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0