När jag ändå är igång....

När jag ändå är igång kan jag lika väl uppdatera ordentligt!
 
Här kör vi en liten bild-uppdatering också..
 
Jag sa upp mig från Enercon istället för att få sparken, mina kollegor skickade gråtande smileysar
men jag tyckte att det var lika bra att lämna ett sjunkande skepp..
 
Jag fick en massa reklamprylar för att jag inte skulle glömma dom i första hand!
 
Jag fick en blomma när jag kom till nya jobbet, det var väl det bästa som hände på det skithålet.
Så vi pratar inte mer om det!
 
Vi vann vår utomhus-serie i korpen, woohoooo!!
 
Jag och mina homegirls var och såg sista Twilight på bio, snyft! 
Men vi enades om att det var en bra avslutning på flera års obsession.
 
Sen drog vi till Egypten! Här på Kastrup och "Flygplanet är ju jäääääättestort!"
 
På flyget jäääättetidigt på morgonen men förväntansfulla inför starten :)
 
Framme och äter första all inclusive frukosten. "Men vaddå, får man äta hur mycket man vill??"
 
Vissa ska ju va så sjukt snygga hela tiden så det är orättvist.
 
Själv såg jag ut såhär efter två dagar.. snyyyyyyyyggt! Det kliade bara lite...
 
Och såhär... blekfet!!
 
Bästa bilden, hehe :) Hela hotellet var ett vattenpalats så tjejerna hade att göra hela veckan.
 
Vi hade en pool utanför lägenheten också så där chillade vi ibland.
 
Vi var på stranden en dag där vi hittade stelnade koraller.
 
Sen åkte vi på en snorklingsutflykt som slutade i katastrof men att tjejerna inte ville bada i havet.
Vi får nog vänta några år med det där att snorkla....
 
Men pappa tyckte det var hur kul som helst :)
 
Vi solade lite på båten iallafall, det var mysigt!
 
Sooooooooool! Jag saknar dig, kom hit nuuuuuuuu!
 
Tjejerna träffade naturligtvis nya kompisar på resan, från Gävle!
Här sitter vi och väntar på flyget hem. Hejdå Egypten!
 
Sen bakade jag lite pepparkakor hemma hos mormor...
 
Och sen bakade vi lite till hemma....
 
Sen försökte jag sträckläsa E L James porr-triologi..
 
Men sen var det nån som tyckte jag var tråkig så jag fick snällt resa mig ur sängen...
 
Sen firade vi jul med kusinerna från Trollhättan och det kom en tomte!
 
Och jag fortsatte på min mormorsfilt.... ett halår tog den att göra, men nu är den äntligen färdig!
 
Så var vi på nyårsfest och älsklingen var i högform!
 
Det var kul, man fick en massa hattar och glasögon och grejer som man skulle klä ut sig med..
 
Sen var vi på Disney on Ice! Jag tyckte det var skittråkig med barnen älskade det naturligtvis...
 
Sen började vi titta på Harry Potter-filmerna och det var tyligen sjukt spännande :)
 
I slutet på februari åkte jag och älsklingen på Spa och hade det riktigt gott. 
 
Nu jobbar jag här och trivs med livet igen!
 
Jag jobbar nu 50 meter från Graffiti. Jag kommer bli fet.
 
Mitt senaste verk som tyvärr var lite för liten.. men söt var den!
 
Jahapp, det var väl i runda slängar vad som hänt fram till nu.
Eller nej... en sak till....
 
Jag åt en bananmacka imorse!
 
 
Nöjda över den detaljerade uppdateringen eller?

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0