Snogge

Man hade ju långledigt i helgen, eller vi hade det i vår familj iallafall. Så vi passade på att komma ut när det var så fint väder. 
 
I torsdags fyllde den äldsta tjejen därhemma år så vi stack till Gentlemannadagen på Jägersro och åkte lite karuseller och kollade på uppträden. Eller, jag åker ju inte karuseller, min kropp tycker inte riktigt om det. Det slutar i migrän och katastrof så jag håller mig till att stå vid sidan och heja :) Sen var det Behrang Miri från Melodifestivalen så tjejerna tyckte det var jättekul.
På kvällen så grillade i trädgården med Norsken och hans tjej, det var mysigt. 
 
I fredags tog vi det lugnt, Kevin var och klippte tjejerna och tog den sista vaccinationen på deras Twinrix-spruta. Då är dom ju immuna mot Hepatit A och B i minst 25 år så slipper man tänka på det när man ska åka nånstans.
 
I lördags på styrde vi ut mot Kevins föräldrars stuga ute på Österlen. Snogge heter hålan den ligger i och det är mitt ute i ingenstans. Nånstans ute vid Onslunda ligger det iallafall. Mitt inne i skogen. Vi har sovit över där en gång och jag var helt övertygad om att vi skulle bli yxmördade allihopa. Jag hatar skogen.
Dom funderar på att ha en stuga närmre havet (och närmre Ullared) istället. Jag hejar ivrigt på det förslaget.
Iallafall så var barnens kusiner nere över helgen så dom hade kul hela dan. Det står en husvagn på tomten som dom håller på att rusta upp så det var ju nästan som att leka koja. Jag och Kevin placerade oss i varsin hängmatta, sen flyttade inte vi oss därifrån :)
 
I söndags jobbade jag på LdBs hemmamatch och det är dags på söndag igen.. living the dream liksom..
Innan jag stack så kom min gamla gymnasiekompis, Spättan, förbi med sina barn och fikade. Det var kul att se henne och hennes dotter var fruktansvärt söt, vilka korkskruvslockar hon hade! Hennes son blev kär i den äldsta tjejen där hemma. Kärlek vid första ögonkastet liksom :) 
 
Idag är det bara 47 dagar tills vi får huset! Wooohoooo!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0