Svensk sommar

Vad skönt att den svenska sommaren äntligen kommit.... med sitt regn och regn och regn.... i helgen gjorde vi inte mycket mer än att kolla på Harry Potter och fira morsdag hemma hos Kevins föräldrar. Så tråkigt. Jo, vi hann ju med att handla lite skor också, det var utförsäljning i hamnen så det blev några stycken :) 
 
Såhär såg Kevin ut när vi kom hem:    :/
 

Idag är det iallafall avslutning och uppvisning på tjejernas Zumba så det får vi ju åka och titta på, se om dom har lärt sig nån dans eller iallafall att skaka rumpan lite!
Igår var jag på vårdcentralen och fick uppkopplat ett 24-timmars EKG. Jag har ju haft hjärtklappning, dubbelslag och allt möjligt så länge jag kan minnas. Jag var och tog av mig det i morse igen, men tror ni att mitt lilla hjärta behagade att slå dubbelt under detta dygnet?? Nehe, det skulle det inte göra! Typiskt... Men vi får se om dom hittar nånting, inte för att jag tror att dom gör det. Både mamma och mormor har samma sak så det är nog nåt ärftligt skit.
 
Jag avslutar med en gullig fråga som vi fick av den yngsta tjejen därhemma:
 
Hon: Du, Karro, om du och pappa skulle ha en bebis, kan vi få en lillasyster då?
Jag: Det vet jag inte, det kan man inte bestämma, det bara blir liksom! Men vi ska inte ha det nu ändå.
Hon: *Helt förvirrad* Men vaddå, ni måste väl bestämma vad det ska bli?
Jag: (Försöker byta samtalsämne) Eh, nä, men ska ni inte gå och leka i kojan nu?
Hon: Okej, Men jag vill ha en lillasyster så att du vet!
 
MMmmm, vi får väl se hur det blir med det :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0