WhaleCastleMassEvening

Igår var det Valborgsmässoafton och vi drog iväg och spenderade den i Gamla Boo utanför Höör. Lillharpan har en... eh.. "sommarstuga" där. Sommarstuga är ju en underdrift eftersom det är ett typ 170 kvm stort hus med sjötomt och egen brygga ut i Ringsjön. Jättemysigt!
 
Det blev iallafall lite grillning och lite vin så det var mysigt. Jag och Kevin firade vår officiella två-årsdag igår, tiden går fort när man har roligt! Tänk så mycket vi har hunnit göra under dessa två åren, helt sjukt! Men det är kul, man borde alltid ha något att se fram emot. Det gör vardagen lite roligare. Nu ser vi ju sjukt mycket fram emot huset... idag är det bara 2 månader kvar till vi flyttar in! WIIIIEEEEEE!!
 
Solnedgång över Ringsjön. Till vänster i bild så har ni en liten del av Yodas bröst också. Påklätt naturligtvis.
 
Förmiddagssol. Linn körde överheta leopard-tajts som pyjamasbyxor. Hotstuff!
 
Idag har det varit lite huvudvärk men inte så farligt. Jag och Kevin drog oss hemåt ganska tidigt på förmiddagen så vi har slappat hela dan. Eller rättare sagt, jag har slappat och Kevin har suttit och smårunkat över sin nya telefon.
 
Nörd..... men min hete nörd iallafall :)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0