Övervåld

Det är så ofta man hör hur folk tycker att ordningsvakter och poliser brukar övervåld.
 
Ärligt talat tror jag inte särskilt mycket på det. Jag tror inte någon människa skulle orka gå till sitt jobb med inställningen att bruka övervåld var och varannan dag för att det är kul. Då hade man nog gått in i den där kända väggen ganska snabbt. Jag tror inte heller att dom skulle trycka ner en i marken eller sätta handfängsel på någon som inte gör motstånd eller käftar emot. Någonting har ju alltid hänt. Personen är ju i säkert 90% av fallen inte helt oskyldig.
Jag kan tänka mig att både polisens och ordningsvakternas vardag är ganska hemsk och man vet aldrig vad man möts av på en brottsplats eller vad det är för människa som man ska kasta ut från en nattklubb. Man vet inte heller vilka driger han tryckt i sig, eller vad han har för tillhygge innanför jackan.
 
Detta klippet tycker jag är så jäkla tragikomiskt, bevisar vilka idioter människor blir när man fått i sig en grogg för mycket.
 
 
 
 
MACKEEEEE!!! Jag undrar om dom killarna är kompisar idag överhuvudtaget.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0