American fucking Horror Story

Alla snackar om att Walking Dead är det man ska se nu när höstens serier drar igång.
 
Fuck Walking Dead säger jag.
 
Höstens mest intressanta säsongsstart är ikväll, när American Horror Story drar igång sin tredje säsong.
Så. Jävla. Bra.
 
 
 
 
På tal om skräck så såg vi The Conjuring häromveckan.
 
Jag sov inte speciellt bra den natten kan jag säga. Sjukt räääälig som vi säger här i Skåne, men den kommer lätt bli en klassiker. Riktigt bra gjord.
 
Så, missa inte att se AHS, du kommer inte ångra dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Manuella

OMG jag såg det igår kväll...själv, på jobb när jag jobba till 24. Det var ju jävligt korkat av mig!!! Sprang mot bilen i jobbgaraget och slängde mig in o låste dörrarna!!

Så jäkla rällig den är!!! Ser ut att bli en bra säsong:)).

2013-10-12 @ 21:10:43
Postat av: Karoline

haha, näää, det är inte så smart. Kevin tvingade mig till att se Paranormal Activity igår. Fy fan, när jag och barnen skulle upp imorse så var jag inte tuff! :S

2013-10-14 @ 12:54:45

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0