Misslyckad övernattning och skräckfilm

Denna helgen har vi mest tagit det lugnt, med några undantag.
 
I fredags hade Kevin lite pojkvänner över och kollade Sverige-Österrike matchen och drack lite öl, så jag och barnen fick snällt hålla oss undan. Vi stack hem till Lillharpan och käkade tacos och spelade Twister. Baksidan med att ta med barnen när man ska träffa Lillharpan är att hon hittar på en miljon historier som dom naturligtvis tror på... sen får man spendera dom nästkommande två dagarna med att övertyga dom att det vara var påhitt.. på bilden nedan leker Lillharpan och E frisörsalong medans vi tittar på tv.
 
 
 
I lördags skulle granntjejen sova över i barnens rum och allting var jättebra fram till att dom skulle gå och lägga sig, då längtade hon hem :) Så jag spenderade min lördagkväll med att sanera badrummet i källaren från skum från bubbelbadet som hade översvämmats av tre stycken tjejer som lekte "hela havet stormar" eller nåt..
 
Igår jobbade jag på LdBs sista hemmamatch. Så sjukt mycket folk var det och jag och mina 4 slavar från 15-årslaget som jag får låna kämpade med att få allting att vara bra.
 
Som tack så fyllde jag en papperspåse med tvål och lotion så nu har jag så jag klarar mig till nästa säsong drar igång :)
 
Gratis är alltid godast!
 
 
Igårkväll tyckte Kevin att vi skulle kolla på film och han har ju hållt på och tjata om den jävla Paranormal Activity i flera år nu så jag fick ju ge mig.
 
Vi såg 45 minuter och sen avgick jag.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0