Rekreation

Jag och Yoda har ju börjat inse att våra kroppar blir inte snyggare med åren, som vi trodde, utan vi måste underhålla dom i viss mån.
Träningsprocessen går naturligtvis långsamt men nu har vi iallafall börjat gå och simma på relaxkvällarna på Oxievångsbadet. Riktigt najs är det. Dom släcker ned och tänder en massa levande ljus och lite lugn musik i högtalarna så är det helt perfekt. Inga skrikande barn och lugnt och skönt. 
 
Och så det bästa av allt, Kjell från tv-serien Ullared är på plats varje vecka i sina små Harley Davidson speedos.
 
Vi gillar det!
 
 
Jag saxar in en liten konversation jag hade med min arbetskamrat idag, den började med att vi klagade på att gruppen bredvid oss inte tar ansvar eller hänsyn till andra och bara beter sig som idioter:
 
Jodå..... Såatteeeeeeeeee....

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0