Renovering

Vi ska ju som sagt renovera/bygga om vårt garage till 2 stycken rum till tjejerna. I helgen började vi så smått med att ta bort och mura igen det gamla sopskåpet som satt i väggen. Jag tänkte att "äh, det tar väl inte så lång tid, ska ju bara upp lite nya tegelstenar!"..  mmmmm... det kunde man ju tro..
 
På bilden nedan så borr-hamrar jag ut tegelstenar från den befintliga väggen för att det skulle bli snyggt och liksom skiftas in i teglet som redan satt där.
 
 
Sexig va? Gå aldrig nära en kvinna med en borrhammare.
 
Igår kunde jag knappt röra mina handleder så ont jag hade. Tror det kom från den jävla vibrerande monstermaskinen. Jag vet att den ser liten ut på bilden, men jag har ju aldrig manövererat något större verktyg än en skruvdragare så detta var ju överväldigande för min arma kropp.
 
Men vi var duktiga iallafall och gjorde klart, det tog liksom bara 6-7 timmar! Men ja, då var det gjort, då är det bara ett fönster kvar som ska muras igen.
Vi har ju inte fått startbesked än, men förhoppningsvis så kommer ingen av grannarna klaga så det kommer väl gå igenom.
 
Fortsättning följer!
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0