Födelsedag och Midsommar

Världens snyggaste sambo fyllde 25 (32) år igår. Jag köpte Mike Tysons biografi på engelska till honom som han önskade sig och sen var jag nere på Impala och köpte 2 t-shirts också. Han har pågått en ständig uppdatering sen vi träffades. Då hans garderob endast bestod av kläder som såg ut att vara hämtade från 80 och 90-talet  så fick jag i uppgift att piffa upp och slänga allt gammalt mög han hade. Dom stentvättade jeansen i helt fel färg rök också all världens väg. Så Impala-tröjorna var ett välkommet inslag i hans garderob. Ni som inte vet vad Impala är, ni hittar dom här.
 
Iallafall så hade jag pratat med Norsken och vi överraskade Kevin lite lätt med en trevlig middag ute på Köttbaren på Caroli City. SJUKT god mat var det. Jag beställde cheeseburgerare från barmenyn och den var nog den godaste jag ätit typ i hela mitt liv. Dom andra tog köttbitar av olika slag och former och det var också riktigt bra. Det enda Kevin klagade på var att det var lite mat, men det gör han ju alltid. Felet var nog egentligen att jag faktiskt åt upp vad som fanns på min tallrik och att det inte blev någonting över till honom :)
 
Vi har funderat lite över vad vi ska hitta på på midsommar. Vi har barnen detta året så vi tänkte att vi kanske skulle fira det på riktigt liksom. Kanske åka iväg till nån camping där det är midsommardans eller hyra nån stuga nånstans med lite kompisar, det hade varit mysigt! Binda lite kransar och lägga sju sorters blommor under kudden. Längesen man gjorde det! Förra midsommar var vi ju ute i Hyltebjär hos Norskens brutta. Det var mysigt!
Om det är någon som har nåt förslag med nån mysig camping med dans eller några mysiga stugor man kan hyra så ge mig tips!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Midsommar planer.. Finns bara ett alternativ: hemma hos Maggan & Micke!!
Du nämner Skurup, så jag anar att ni har en bit hit?! MEN det är oslagbart!! Vi är ett glatt gäng i alla åldrar, former, färger & diverse konstelationer som ses tidigt.
Den självklara sill lunchen intas med passande dryck. Vi packar picknick korgen & åker ånglok till Lundsbrunn. Firandet är så traditionellt att Bullerbyn bleknar!
Vidare hem till värdparet för lek & tillhörande snaps. På kvällen grillas det & stor som liten trivs!
Jag skulle inte byta ut denna tradition för ALLT i världen!
Välkomna 😊

Svar: ÅÅÅåååh, vad kul det hade varit! Meeeeen vi bor ju i Malmö, det blir lite långt att åka bara sådär :( Men är vi ute och ränner runt i landet så stannar vi gärna till I Skövde och hälsar på er, tjejerna hade älskat busiga Clara! :D
Livet är inte bara en lek utan även en dans på rosor

2014-04-04 @ 21:03:47
URL: http://Wilhelmsro.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0