Påsken

Jahapp, då var påsken slut. Jag avslutar den med en kväll på soffan. Jag dumpade Kevin hemma hos mina päron som kollade på MFF matchen. Så jävla tråkigt att sitta dör och glo på en tråkig match så jag gick hem. Skönt ibland att bara bo 200 meter från mor och far :)
I helgen har vi jobbat som fan i trädgården och jag har även hunnit tillverka en sänggavel. En till ska det bli men det hanns inte med. Så jäkla nöjd blev jag. 

Jag var hemma hos mormor och hämtade hennes "knappar-jag-samlat-på-mig-i-50-år"-låda och hittade några som passade perfekt. Lilltjejen blev superglad så det var kul :)
Igår var vi på Ekohallen och fyndade lite nya krukor och ett olivträd som fick plats hpå framsidan, blev skitsnyggt!



Så efter en hård helg spenderar vi sista timmarna framför tvn med en ny serie, mys!

Bara 7 dagar kvar på jobbet, tjoohoo!!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0