Crazy Catlady

Katter är ju min stora passion här i livet. Jag älskar alla och jag är en riktig Crazy Catlady. Tyvärr kan jag inte ens ha en liten kisemise eftersom Kevin typ slutar andas om han bor med en katt. Han är överdrivet allergisk och till en början var jag tveksam om jag ens ville leva ett liv utan katt. Min livlina är fortfarande OM det någongång skulle komma ett vaccin så har Kevin lovat att stå först i kön att testa. Det finns inget bra fungerande idag så fram tills dess får jag leva på andras katter. 

Just nu är vi mitt uppe i en räddningsaktion. Vi är då jag och mina tre andra Crazy Catladys: Lillharpan, hennes syster och hennes mor. 
Min vän som sjunger i Crazy Lixx har en mamma och 4 ungar boende i sin trädgård och dom ska vi nu försöka fånga in och hitta hem till. 
Dom lyckades fånga in halva familjen i helgen, men fick tyvärr släppa ut dem igen. Så otroligt söta är dom!


Fortsättning följer!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0