Frost

Igår lyxade vi till det mitt i veckan och drog med barnen på lite bio. Egentligen var det så att jag hade företagsbiobiljetter hemma som gick ut så vi var tvugna att använda dem. Onödigt att låta dem gå till spillo! Så vi bokade in oss på den nya animerade rullen Frost. Skitrolig var den! Jag skrattade högt flera gånger och tjejerna tyckte det var jätterolig. När vi kom ut så ville dom så klart in och se den en gång till.
 
Men jag kan rekommendera den, jag gillar sånna här filmer, dom brukar vara roliga och hålla hög klass. 
Jag fick gåshud ett par gånger när dom sjöng också, Mimmi Sandén som gör Annas röst är ju sjukt duktig! 
 
 
 
Jag kan iallafall rekommendera filmen starkt, rikigt kul!
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0